For å lykkes, bør innholdsmarkedsføring engasjere, informere og gjerne underholde.

ANNONSØRINNHOLD

Nå tilbyr vi innholds-markedsføring på Advokatbladet!

Synliggjør deg på nettsidene til Norges viktigste juridiske magasin med relevant informasjon om ditt produkt eller dine tjenester.

Vi har nå laget formater for innholdsmarkedsføring på våre nettsider der du i artikkelformat kan presentere ditt budskap.

I content-annonser kan du informere kunder om ditt produkt eller tjenester i form av tekst, bilder eller videoer.

På Advokatbladet.no treffer du advokater, jurister, jusstudenter og andre aktører i rettsstaten.

Les mer om Advokatbladets lesere i vår medieplan.

Økt merkevarebevissthet

Kontakt oss i dag!

Ta kontakt med Pia Himberg i Salgsfabrikken:

pia@salgsfabrikken.no

eller på telefon 919 03 697

I 2019 utgjorde content marketing-markedet i Norge fire milliarder kroner av et reklamemarked på totalt 20 milliarder kroner.

Annonsørforeningen ANFO har gjort en undersøkelse som viser at 76 prosent av norske bedrifter oppgir å ha en tydelig definert strategi for content marketing.

«Markedsførere opplever at vellykket innholdsmarkedsføring bygger merkevarebevissthet, troverdighet, tillit og utdanner publikum», ifølge en artikkel om trender for innholdsmarkedsføring publisert av Frontkom.com.

Godt likt av leserne

På oppdrag fra Advokatbladet gjennomførte analysebyrået Kantar en leserundersøkelse blant Advokatforeningens medlemmer av vårt papirmagasin og nettsider i mai 2022.

I overkant av nitti prosent av norske advokater er medlemmer i Advokatforeningen.

77 prosent av nett-leserne svarte at de enten er ganske fornøyd eller godt fornøyd med nettstedet.

Nettutgaven oppleves som relevant av et stort flertall av leserne.

For papirutgaven er tallene også svært sterke: Hele fire av fem er fornøyd med magasinet, og det oppleves som troverdig, relevant og lettlest.

Dette kan vi tilby i content-pakken:

Tekst på om lag 3000 tegn, presentasjon av bilder eller video.

Artikkelen publiseres høyt oppe på siden på Advokatbladet.no.

Eksternlenking til nettside/kampanje i artikkelen.

Artikkelen følger nyhetsstrømmen og er synlig på Advokatbladet.no i minimum tre måneder.

Artikkelen er søkbar på vår plattform etter endt kampanjeperiode.

Rapport tilsendt på e-post etter endt kampanje.

Content-annonser merkes som annonsørinnhold.

Salgsfabrikken tilbyr profesjonell hjelp til utforming av tekster.

Content øker i popularitet

Content marketing øker i omfang, og norske lesere har for lengst trykket godt, kommersielt innhold til sitt bryst.

Det norske konsulentselskapet MarkedsPartner har satt opp en rekke punkter som beskriver hvilke forretningsmål og salgsresultater en annonsør kan forvente fra content marketing.

Ifølge oversikten - og gitt at innholdsmarkedsføringen er laget fra et strategisk utgangspunkt til en spesifikk målgruppe - vil denne type annonsering blant annet kunne føre til økt salg og økt trafikk til ditt nettsted, til å bygge merkevarepreferanse, til økt rekruttering og økt kundetilfredshet.

Kontakt vår selger Pia Himberg på e-post eller mobil 919 03 697.

Advokatbladet fikk Fagpressens pris Innertiern i 2022 for jubileumsutgaven 100 advokater som endret Norge.
Powered by Labrador CMS